ВОЗМОЖНОСТИ ИНТЕГРАЦИИ ТРАНСПОРТНОЙ СИСТЕМЫ КАЗАХСТАНА В МИРОВУЮ ЭКОНОМИЧЕСКУЮ СИСТЕМУ

Автор(и)

  • М. В. Аманова Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.136.2013.107889

Ключові слова:

транзит, инфраструктура, экономика, страна, анализ, доход.

Анотація

Показано, що Казахстану притаманний високий транзитний потенціал, який повинен приносити країні доходи. Звідси випливає, що національна транспортна інфраструктура повинна якнайшвидше інтегруватися в міжнародну транспортну систему. Конкурентні переваги країни також виявляються у великих запасах мінерально-сировинних ресурсів. Їх раціональне використання з максимальною вигодою – завдання, що стоїть перед економікою країни. Зроблена спроба аналізу світової тенденції розвитку економік країн світового суспільства.

 

Посилання

Назарбаев, Н.А. Превратить Каспий в демилитаризованную зону [Текст] / Н.А. Назарбаев // Le nouvel economiste (Новый экономист). – 2004. – 23-29 января.

Железнодорожный транспорт Казахстана: реструктуризация и пути интеграции в мировую экономику [Текст] / Е.Д. Атамкулов [и др.]; под общ. ред. Р.К. Сатовой. – Алматы: Экономика, 2003. – 742 с.

Исингарин, Н.К. Казахстан и Содружество: проблемы экономической интеграции [Текст] / Н.К. Исингарин. – Алматы: БИС, 2000. – 213 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-04-12

Номер

Розділ

Будівельні матеріали, конструкції та споруди