ВОЗМОЖНОСТИ ИНТЕГРАЦИИ ТРАНСПОРТНОЙ СИСТЕМЫ КАЗАХСТАНА В МИРОВУЮ ЭКОНОМИЧЕСКУЮ СИСТЕМУ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.136.2013.107889Ключові слова:
транзит, инфраструктура, экономика, страна, анализ, доход.Анотація
Показано, що Казахстану притаманний високий транзитний потенціал, який повинен приносити країні доходи. Звідси випливає, що національна транспортна інфраструктура повинна якнайшвидше інтегруватися в міжнародну транспортну систему. Конкурентні переваги країни також виявляються у великих запасах мінерально-сировинних ресурсів. Їх раціональне використання з максимальною вигодою – завдання, що стоїть перед економікою країни. Зроблена спроба аналізу світової тенденції розвитку економік країн світового суспільства.
Посилання
Назарбаев, Н.А. Превратить Каспий в демилитаризованную зону [Текст] / Н.А. Назарбаев // Le nouvel economiste (Новый экономист). – 2004. – 23-29 января.
Железнодорожный транспорт Казахстана: реструктуризация и пути интеграции в мировую экономику [Текст] / Е.Д. Атамкулов [и др.]; под общ. ред. Р.К. Сатовой. – Алматы: Экономика, 2003. – 742 с.
Исингарин, Н.К. Казахстан и Содружество: проблемы экономической интеграции [Текст] / Н.К. Исингарин. – Алматы: БИС, 2000. – 213 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 М. В. Аманова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.