ОЦЕНКА ПРОМЕРЗАНИЯ ЗЕМЛЯНОГО ПОЛОТНА ЖЕЛЕЗНЫХ ДОРОГ В РЕГИОНАХ КАЗАХСТАНА
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.136.2013.107895Ключові слова:
скорость, метод, состав, деформация, нагрузкаАнотація
Навантаження залізничної колії рухомим складом є випадковим процесом, залежним від його конструкції і параметрів, осьових навантажень, швидкості руху, деформацій колії під навантаженням, нерівностей як на рейках, так і на колесах, динамічних якостей рухомого складу, змінності жорсткісних і диссипативних характеристик, температурних напруг та ін. Розглянуто можливість числового моделювання залізничної колії методом кінцевих елементів.
Посилання
Омаров, А.Д. Земляное полотно железных дорог Казахстана [Текст] / А.Д. Омаров. – Алматы : Бастау, 2000. – 208 с.
Бредюк, В.Б. Автоматизированная система постановки пути в проектное положение [Текст] / В.Б. Бредюк // Путь и путевое хозяйство. – 1997. – № 12. – С. 34-39.
Бредюк, Г.П. Расчет противопучинных устройств [Текст] / Г.П. Бредюк // Путь и путевое хозяйство. – 1966. – № 3. – С. 34-36.
Строительно-технические нормы МПС РФ. Железные дороги колеи 1520 мм [Текст] / СТН Ц-01-95. – М. : Транспорт, 1995. – 199 с.
Расчеты железнодорожного пути с использованием конечно-элементных моделей [Текст]: учеб.-метод. пособие / Исаенко Э.П. [и др.]. – Нижний Новгород: Нижегородский печатник, 2002. – 215 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Б. А. Омарова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.