УДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ З ВАНТАЖОВЛАСНИКАМИ ШЛЯХОМ РОЗШИРЕННЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СКЛАДУ АРМ ПРАЦІВНИКІВ ЗАЛІЗНИЧНИХ СТАНЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.128.2012.109901Ключові слова:
місцева робота, електронний документообіг, інформаційно-керуюча система, перевізний документ, АРМ працівників станції, залізничний вузолАнотація
Запропоновано динамічну модель місцевої роботи станції, яка при реалізації її в інформаційно-керуючій системі дозволяє оперативним працівникам заздалегідь передбачувати основні фактори впливу на місцеву роботу на 4-6 годин уперед для оптимального її планування та реалізації з урахуванням факторів мінімізації простою вагонів та пробігу локомотивів на станціях та між ними.
Посилання
Ковалева, В.И., Системы автоматики и информационные технологии управления перевозками на железных дорогах [Текст] / В.И. Ковалева, А.Т. Осьминина, Г.М. Грошева. – М., 2006. – 542 с.
Бахур, Г.П. Оптимізація взаємодії роботи станцій залізничного вузла та вантажовласників [Текст] / Г.П.Бахур, А.С. Білоус, О.О Бовкун // Зб. наук. праць. – Харків: УкрДАЗТ, 2011. – №120. – С.103-108.
Ейтутіс, Д. Щодо підвищення якості транспортного обслуговування вантажовласників [Текст] / Д. Ейтутіс // Економіст. – 2010. – №9 – С. 52-53.
Долгополов, П.В. Оптимізація роботи залізничних вузлів на основі планування резерву порожніх вагонів [Текст] / П.В. Долгополов, І.М. Дробот, О.Ю. Рогозін // Зб. наук. праць. – Харків: УкрДАЗТ, 2010. – №112 – С. 108-112.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 П. В. Долгополов, В. Г. Безрукова, О. В. Пономаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.