МОДЕЛЮВАННЯ ПЕРЕХІДНИХ РЕЖИМІВ КОЛИВАНЬ У ТЯГОВОМУ ПРИВОДІ ВАНТАЖНОГО ЕЛЕКТРОВОЗА

Автор(и)

  • К. В. Борисов Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Ю. О. Ярошок Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.128.2012.110421

Ключові слова:

математична модель, математичний експеримент, тяговий двигун, змушені коливання, перехідний режим

Анотація

Стаття присвячена математичному моделюванню кутових змушених коливань (галопування) тягового двигуна вантажного електровоза під впливом нерівностей колії. Розглядаються неусталені режими. Чисельне інтегрування диференціального рівняння здійснюється за допомогою комп’ютерної математичної системи MathCAD.

Посилання

Бирюков, И.В. Тяговые передачи электроподвижного состава железных дорог [Текст] / И.В. Бирюков, А.И. Беляев, Е.К. Рыбников. – М.: Транспорт, 1986.– 256 с.

Гурский, Д.А. Вычисления в MathCAD [Текст] / Д.А. Гурский. – Мн.: Новое знание, 2003. – 814 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-19

Номер

Розділ

Електричний транспорт