МОДЕЛЮВАННЯ ПЕРЕХІДНИХ РЕЖИМІВ КОЛИВАНЬ У ТЯГОВОМУ ПРИВОДІ ВАНТАЖНОГО ЕЛЕКТРОВОЗА
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.128.2012.110421Ключові слова:
математична модель, математичний експеримент, тяговий двигун, змушені коливання, перехідний режимАнотація
Стаття присвячена математичному моделюванню кутових змушених коливань (галопування) тягового двигуна вантажного електровоза під впливом нерівностей колії. Розглядаються неусталені режими. Чисельне інтегрування диференціального рівняння здійснюється за допомогою комп’ютерної математичної системи MathCAD.
Посилання
Бирюков, И.В. Тяговые передачи электроподвижного состава железных дорог [Текст] / И.В. Бирюков, А.И. Беляев, Е.К. Рыбников. – М.: Транспорт, 1986.– 256 с.
Гурский, Д.А. Вычисления в MathCAD [Текст] / Д.А. Гурский. – Мн.: Новое знание, 2003. – 814 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-09-19
Номер
Розділ
Електричний транспорт
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 К. В. Борисов, Ю. О. Ярошок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.