Це застарівша версія, яка була опублікована 2024-12-22. Прочитайте найбільш нову версію.

КОНЦЕПЦІЯ ПОДОВЖЕННЯ ТЕРМІНІВ ЕКСПЛУАТАЦІЇЇ ЛОКОМОТИВІВ

Автор(и)

  • Alexander Semenovich Krasheninin Ukrainian State University of Railway Transport, Україна
  • Dmytro Oleksandrovych Matsegora Ukrainian State University of Railway Transport, Україна
  • Y. O. Sachenko Ukrainian State University of Railway Transport, Україна
  • J. S. Blokhin Ukrainian State University of Railway Transport, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.192.2021.223743

Ключові слова:

локомотив, тяговий рухомий склад (ТРС), термін експлуатації, подовження терміну експлуатації

Анотація

Завдяки закладеним при проєктуванні локомотивів нормативам, що забезпечують надійність, навіть при досягненні або перевищенні нормативного терміну експлуатації для більш ніж 90 % локомотивів залізничний транспорт продовжує виконувати свої функції. Як показує світовий і вітчизняний досвід експлуатації ТРС, потрібні термінові зміни в усіх ланках промисловості і експлуатації.

У статті розглядається концепція відносно загальних підходів подовження термінів експлуатації локомотивів.

Біографії авторів

Alexander Semenovich Krasheninin, Ukrainian State University of Railway Transport

Professor, Department of Operation and Repair of Rolling Stock

Dmytro Oleksandrovych Matsegora, Ukrainian State University of Railway Transport

Postgraduate Student, Department of Operation and Repair of Rolling Stock

Y. O. Sachenko, Ukrainian State University of Railway Transport

master 213-LLG-D19

J. S. Blokhin, Ukrainian State University of Railway Transport

master 213-LLG-D19

Посилання

Державна цільова програма реформування залізничного транспорту на 2010-2019 роки: постанова Кабінету Міністрів України 16 грудня 2009 р. № 1390. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1390-2009-%D0%BF#Text (дата звернення: 10.08.2020).

Програма оновлення локомотивного парку залізниць України на 2012-2016 роки: постанова Кабінету Міністрів України 1 серпня 2011 р. № 840. URL: https://zakon.rada. gov.ua/laws/show/840-2011-%D0%BF#Text (дата звернення: 10.08.2020).

Estimation of the influence of the interaction of factors pairs on the coefficient of route execution possibility / V. Puzyr, O. Krasheninin, D. Zhalkin, Y. Datsun, O. Obozny. IOP Conf. Series: Materials Science and Engineering. 2019. № 659. 012057. URL: https://iopscience. iop.org/article/10.1088/1757-899X/659/1/012057 (last access: 10.08.2020).

Авдонькин Ф. Н. Теоретические основы технической эксплуатации автомобилей: учеб. пособ. для вузов. Москва: Транспорт, 1985. 215 с.

Белман Р., Дрейфус С. Прикладные задачи динамического программирования. Москва: Наука, 1965. 460 с.

Вознюк В. И., Пушкарев И. Ф. Надежность тепловозов. Москва: Транспорт, 1991. 155 с.

Головатый А. Г., Лебедев Ю. Техническое обслуживание и ремонт локомотивов за рубежом. Москва: Транспорт, 1977. 158 с.

ГОСТ Р 52944–2008. Цикл жизненный железнодорожного подвижного состава. термины и определения. Действ. от 2008-08-28. URL: https://files.stroyinf.ru/Data/475/47503.pdf (дата обращения: 10.08.2020).

ГОСТ Р 53334–2009. Цикл жизненный железнодорожного подвижного состава. Общие требования. Действ. от 2009-05-19. URL: http://docs.cntd.ru/document/1200070163 (дата обращения: 10.08.2020).

Крашенінін О. С., Обозний О. М. Визначення граничних термінів довговічності тягового рухомого складу. Зб. наук. праць Укр. держ. акад. залізнич. трансп. Харків: УкрДАЗТ, 2011. Вип. 122. С. 134-140.

Крашенінін О. С., Фалендиш А. П. Модель визначення термінів заміни рухомого складу. Вісник Східноукраїнського національного університету. 2005. № 3(85). С. 126–130.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-22

Версії