ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДІВ ВИЗНАЧЕННЯ ДОПУСТИМИХ ЗНАЧЕНЬ ПЕРІОДУ ДІАГНОCТУВАННЯ МІКРОПРОЦЕСОРНИХ СИСТЕМ АВТОМАТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ

Автор(и)

  • Віктор Федорович Кустов Український держаний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Олександр Володимирович Москаленко Український держаний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.158.2015.62354

Ключові слова:

період діагностування, частота перевірки, загальне навантажувальне резервування, тривалість усунення відмови, мажоритарне резервування, рівень функціональної безпечності, функційна безпечність

Анотація

Враховуючи максимально допустимі значення періоду діагностування систем залізничної автоматики з загальним навантажувальним резервуванням «2» з «2» і мажоритарним резервуванням «2» із «3», можна забезпечити необхідний рівень функціональної безпеки мікропроцесорних систем автоматики

Посилання

ДСТУ 4178-2003. Комплекси технічних засобів систем керування та регулювання руху поїздів. Функційна безпечність і надійність. Вимоги та методи випробовування [Текст]. – К.: Держспоживстандарт України, 2003. – 32 с.

Кустов, В.Ф. Основи теорії надійності та функційної безпечності систем залізничної автоматики [Текст]: навч. посібник для вузів / В.Ф. Кустов. – Харків: УкрДАЗТ, 2008. – 218 с.

Кустов, В.Ф. Математичні моделі функційної безпечності та безвідмовності відновлюваних технічних засобів у разі використання мажоритарного резервування «2» із «3» [Текст] / В.Ф. Кустов // Зб. наук. праць. – Донецьк: ДонІЗТ, 2010. – Вип. 23. – С. 5-14.

Кустов, В.Ф. Математические модели функциональной безопасности микропроцессорных систем железнодорожной автоматики [Текст] / В.Ф.Кустов // Зб. наук. праць. – Харків: УкрДАЗТ, 2010. – Вип. 116. – С. 65-71.

IEC 61508-1:1998. Functional safety of electrical/electronic/programmable electronic safety-related systems – Part 1: General requirements, 1998.

CENELEC EN 50126: Railway Applications The Specification and Demonstration of Reliability, Availability, Maintainability and Safety (RAMS), 1998.

CENELEC EN 50126-2: Railway Applications Dependability for Guided Transport Systems. Part 2: Safety, 1999.

CENELEC EN 50128: Railway Applications -Communications, signaling and processing systems Software for Railway Control and Protection Systems, 2000.

CENELEC EN 50129: Railway Applications -Safety-related Electronic Systems for Signaling, 2000.

ГОСТ Р 54897-2012. Системы железнодорожной автоматики и телемеханики на железнодорожных станциях. Требования безопасности и методы контроля [Текст]. – М.: Стандартинформ, 2012. – 27 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-11

Номер

Розділ

Телекомунікаційні системи та управління ними