МАТЕМАТИЧНА ФОРМАЛІЗАЦІЯ ПАРАМЕТРІВ ЯКОСТІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ МІСЬКИМ ТРАНСПОРТОМ

Автор(и)

  • Ігор Володимирович Чумаченко Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, Ukraine
  • Наталія Василівна Давідіч Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.160.2016.70147

Ключові слова:

пасажир, перевезення, якість, модель, технологія, транспорт, час очікування, зупинний пункт

Анотація

Проведено аналіз параметрів якості транспортного обслуговування пасажирів міським транспортом. Математично формалізовано комплексний показник якості міського пасажирського транспорту. Визначено, що зміна часу простою пасажирів у транспортному засобі на зупинному пункті маршруту з достатньою точністю описується нелінійним регресійним рівнянням, в якому як змінні використовуються кількість та ширина дверей, пасажирообмін зупинок, коефіцієнт використання місткості

Посилання

Аулін, В.В. Удосконалення роботи міського пасажирського транспорту впровадженням центральної диспетчерської системи [Текст] / В.В. Аулін, Д.В. Голуб // Вісник СевНТУ. Сер. Машиноприладобудування та транспорт. – Севастополь, 2011. – С. 95-98.

Логистика: общественный пассажирский транспорт [Текст]: учеб. Доп. УМО вузов РФ по образ. в обл. транспортных машин / Л.Б. Миротин, Ы.Э. Ташбаев, В.А. Гудков [и др.]; под ред. Л.Б. Миротина; МАДИ (ГТУ). – М.: Экзамен, 2003. – 224 с.

Лапидус, В.А. Всеобщее качество (TQM) в российских компаниях [Текст] / В.А. Лапидус; Гос. ун-т управления; Нац. фонд подготовки кадров. – М.: ОАО "Типография "Новости", 2000. – 432 с.

Віниченко, В.С. Аналіз факторів і умов, які впливають на якість пасажирських перевезень на міському пасажирському транспорті [Текст] / В.С. Віниченко, І.Ю. Тарасюк // Наук.-техн. збірник. – 2011. – № 99. – С. 369-374.

Cronin, J.J. Measuring service quality: a reexamination and extension / J.J. Cronin, S.A. Taylor // Journal of Marketing. –1992. – 56(3). – P. 55 – 68.

Parasuraman, A. SERVQUAL: a multiple item scale for measuring consumer perceptions of service quality / A. Parasuraman, V. A. Zeithaml, L. L. Berry // Journal of Retailing. – 1988. – 64(1). – P. 12-37.

Гудков, В.А. Теория транспортных процессов и систем [Текст] / В.А. Гудков, А.В. Вельможин, Л.Б. Миротин. – М.:Транспорт, 1998. – 218 с.

Gabriella Mazzulla. A Service Quality experimental measure for public transport / Laura Eboli, Gabriella Mazzulla. – European Transport /Trasporti Europein, 2006. – №34. – P. 42-53.

Prioni, P. Measuring service quality in scheduled bus services / P. Prioni, D.A. Hensher // Journal of Public Transportation . – 2000. – №3(2). – P. 51 – 74.

Marcucci E. Local public transport, service quality and tendering contracts in Venezia [Техт] / E. Marcucci, E. Valeri, A. Stathopoulos, V. Gatta // Urban Sustainable Mobilità. – Milano, 2011. – P. 1-14.

Гудков, В.А. Технология, организация и управление пассажирскими автомобильными перевозками [Текст]: учеб. для вузов / В.А. Гудков, Л.Б. Миротин; под ред. Л.Б. Миротина. – М.: Транспорт, 1997. – 312 с.

Большаков, А.М. Повышение уровня обслуживания пассажиров автобусами на основе комплексной системы управления качеством [Текст]: дис... канд. экон. наук / А.М. Большаков. – М., 1981. – 174 с.

Тарханова, Н.В. Анализ показателей качества пассажирских перевозок [Текст] / Н.В. Тарханова // Совершенствование организации дорожного движения и перевозка пассажиров и грузов: сб. науч. статей Междунар. науч.-практ. конф. – Минск: БНТУ, 2009. – С. 33-38.

Gabriela Beirão. Enhancing service quality in public transport systems [Техт] / Gabriela Beirão, JoséSarsfield Cabral // Faculty of Engineering. XII: Urban Transport and the Environment in the 21-st Century. – 2006. – P.837 – 845.

Гамула, П.Р. Метрологія, стандартизація, управління якістю і сертифікація [Текст] / П.Р. Гамула. – Львів: Видавн. нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2004. – 506 с.

Margareta Friman. Service supply and customer satisfaction in public transportation: The quality paradox / Margareta Friman, Markus Fellesson / Karlstad University, Sweden. Journal of public transportation, 2009. – vol. 12, no. 4. – P. 57-69.

Friman, M. Implementing quality improvements in public transport / Friman M. // Journal of Public transportation. – 2004. – P. 49-65.

Галушко, В.Г. Вероятностно-статистические методы на автотранспорте [Текст] / В.Г. Галушко. – К.: Вища школа, 1976. – 232 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-31

Номер

Розділ

Статті