ЕНЕРГООЩАДНИЙ МОДЕРНІЗОВАНИЙ ЕЛЕКТРОПРИВОД ЕЛЕКТРОПОЇЗДА ТИПУ ЕПЛ9Т
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.147.2014.75120Ключові слова:
електропривод, тягове зусилля, швидкість рухуАнотація
Мінімізацію впливу коливання рівня напруги в контактній мережі на величину тягового зусилля в галузі високих швидкостей пропонується забезпечити шляхом використання додаткового джерела живлення. Математичне моделювання режимів тяги та електричного гальмування підтвердили ефективність прийнятих рішень.
Посилання
Гаевской, В.Н. Электропоезда ЭР-2Р и ЭР-2Т. Руководство по эксплуатации [Текст] / В.Н. Гаевской. – М.: Транспорт, 1978. – 328 с.
Проектирование систем управления электроподвижным составом [Текст] ∕ Н.А. Ротанов, Д.Д. Захаров, А.В. Плакс, В.И. Некрасов, Ю.М. Иньков; под ред. Н.А. Ротанова. – М.: Транспорт, 1986. – 327 с.
Яцько, С.І. Основні напрямки підвищення конкурентоспроможності вітчизняного електричного моторвагонного рухомого складу [Текст] / С.І. Яцько // Зб. наук. праць. – Харків: УкрДАЗТ, 2008. – Вип. 97. – С. 16-25.
Яцько, С.І. Розвиток наукових основ визначення характеристик перспективного моторвагонного рухомого складу [Текст] / С.І. Яцько // Материалы докладов 24-й междунар. конф. «Перспективные компьютерные системы для железнодорожного транспорта Украины» // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2011. - № 5. - С.103-105.
Басов, Г.Г. Розвиток електричного мотовагонного рухомого складу [Текст] / Г.Г. Басов. – Харків: «Апекс+», 2005. – Ч. 2. – 248 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сергій Іванович Яцько, Валерій Олександрович Тараненко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.