УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ НА ОСНОВІ РАЦІОНАЛІЗАЦІЇ СХЕМ ФОРМУВАННЯ ПАСАЖИРСЬКИХ ПОЇЗДІВ

Автор(и)

  • Христина Василівна Байрачна Українська державна академія залізничного транспорту, Україна
  • Олена Анатоліївна Малахова Українська державна академія залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.144.2014.79645

Ключові слова:

пасажиропотік, попит, прогнозування, схеми формування

Анотація

На основі прогнозних значень пасажиропотоків розроблена математична модель встановлення функції попиту пасажирів на перевезення в дальньому сполученні. При цьому враховано, що кожна категорія місць у вагоні поїзда дальнього сполучення має задовольняти ту чи іншу потребу пасажира в перевезенні

Посилання

Марчук, Б.Е. Стратегия и приоритетные направления развития системы управления пассажирскими железнодорожными перевозками [Текст] / Б.Е. Марчук, Н.Н.Красильникова, Е.А. Макарова // Вестник ВНИИЖТ. – 2002. – № 5.

Пазойский, Ю.О. Математическая модель оптимизации пассажирских перевозок в дальнем сообщении [Текст] / Ю.О. Пазойский, Д.В. Глазков // Вестник ВНИИЖТ. – 2004. – № 2.

Корнев, С.А. Разработка системы поддержки принятия решений управления пассажирскими авиаперевозками ДонбассАэро: автореферат магистерской работы [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.masters.donntu.edu.ua/2006/kita/kornev/diss/index.htm.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-12

Номер

Розділ

Організація перевезень і управління на транспорті