УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ НА ОСНОВІ РАЦІОНАЛІЗАЦІЇ СХЕМ ФОРМУВАННЯ ПАСАЖИРСЬКИХ ПОЇЗДІВ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.144.2014.79645Ключові слова:
пасажиропотік, попит, прогнозування, схеми формуванняАнотація
На основі прогнозних значень пасажиропотоків розроблена математична модель встановлення функції попиту пасажирів на перевезення в дальньому сполученні. При цьому враховано, що кожна категорія місць у вагоні поїзда дальнього сполучення має задовольняти ту чи іншу потребу пасажира в перевезенніПосилання
Марчук, Б.Е. Стратегия и приоритетные направления развития системы управления пассажирскими железнодорожными перевозками [Текст] / Б.Е. Марчук, Н.Н.Красильникова, Е.А. Макарова // Вестник ВНИИЖТ. – 2002. – № 5.
Пазойский, Ю.О. Математическая модель оптимизации пассажирских перевозок в дальнем сообщении [Текст] / Ю.О. Пазойский, Д.В. Глазков // Вестник ВНИИЖТ. – 2004. – № 2.
Корнев, С.А. Разработка системы поддержки принятия решений управления пассажирскими авиаперевозками ДонбассАэро: автореферат магистерской работы [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.masters.donntu.edu.ua/2006/kita/kornev/diss/index.htm.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Христина Василівна Байрачна, Олена Анатоліївна Малахова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.