КОМПЛЕКСНА СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ЛОКОМОТИВІВ У ЛОКОМОТИВНИХ ДЕПО

Автор(и)

  • О. С. Крашенінін Українська державна академія залізничного транспорту, Ukraine
  • В. В. Даценко Українська державна академія залізничного транспорту, Ukraine
  • Д. О. Бабков Українська державна академія залізничного транспорту, Ukraine
  • Б. Б. Ласинович Українська державна академія залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.139.2013.87050

Ключові слова:

трирівнева система діагностування, планово-попереджувальна система ТО, ПР локомотивів, система обслуговування та ремонту за технічним станом локомотивів, оперативний контроль стану вузла, періодичний контроль стану вузла, технологічний контроль стану вузл

Анотація

Упровадження комплексної системи діагностування дасть змогу створити раціональну систему утримання локомотивів у депо за рахунок скорочення витрат на ремонт, покращення якості виконання ремонту, подовження ресурсу обладнання локомотивів.

 

Посилання

Боднар, Б.Є. Використання інформації бортових систем діагностування з метою прогнозування зміни технічного стану вузлів локомотива [Текст] / Б.Є. Боднар, О.Б. Очкасов // Проблеми механіки залізничного транспорту: Безпека руху, динаміка, міцність рухомого складу та енергозбереження: ХІІ Міжнар. конф. Тези доп / Мінтранс України; ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ: ДНУЗТ, 2008. – С. 37.

Основні положення системи технічного обслуговування та ремонту з діагностуванням тягового рухомого складу ЦТ-0035 [Текст]; затв. наказом №47-Ц від 01.02.2002 р. – К., 2002. – 47 с.

Комплексная система управления надежностью железнодорожной техники. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www/URL: http://www.niitkd.com/main.php?id=55

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-27

Номер

Розділ

Статті