DOI: https://doi.org/10.18664/1994-7852.139.2013.87107

МЕТОДИКА ОПРЕДЕЛЕНИЯ ТОРМОЗНОГО ПУТИ ПАССАЖИРСКОГО ПОЕЗДА ПРИ НЕДОСТАТОЧНОМ КОЭФФИЦИЕНТЕ СЦЕПЛЕНИЯ КОЛЕСА С РЕЛЬСОМ

Ю. Я. Водянников, Т. В. Шелейко, А. М. Сафронов

Анотація


 

Наведена методика експериментального визначення гальмівного шляху пасажирського потяга у разі виникнення юзової ситуації, обумовленої недостатнім коефіцієнтом зчеплення колеса з рейкою. Подані алгоритм і розрахункові залежності, що дозволяють оцінювати гальмівну ефективність.

 


Ключові слова


колодочный тормоз, противоюзное устройство, коэффициент сцепления, тормозная эффективность

Повний текст:

PDF

Посилання


Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2009 р. № 1555-р «Про схвалення Стратегії розвитку залізничного транспорту на період до 2020 року» Електронний ресурс. – Режим доступу: http://document.ua/kabinet-ministriv-ukrayini-org012148.html.

Цыган, Б.Г. Тенденции развития современного вагоностроения: глобализация производства и интернационализация рынка [Текст] / Б.Г. Цыган, А.Б. Цыган // Вагонный парк. – 2009. – № 7-8. – С. 28-31.

Богданов, В.М. Современные проблемы системы колесо-рельс [Текст] / В.М. Богданов, С.М. Захаров // Железнодорожный транспорт. – 2004. – № 1. – С. 57-62.

Гура Г.С. «Колесо-рельс»: проблемы, противоречия, компромиссы [Текст] / Г.С. Гура // Вагоны и вагонное хозяйство. – 2006. – № 1(5). – С. 29-31.

Гогричиани Г.В. Основные принципы управления системой противоюзной защиты современного подвижного состава [Текст] / Г.В. Гогричиани, А.В. Казаринов, В.В. Михеев, С.Б. Курцев // Вестник ВНИИЖТ. – 2003. – № 3. – С. 14-20.




Flag Counter