ТОРМОЗНАЯ ЭФФЕКТИВНОСТЬ ПОЕЗДА МЕТРО С ДИСКОВЫМИ ТОРМОЗАМИ ПРИ ЮЗОВОЙ СИТУАЦИИ BRAKE
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.139.2013.87139Ключові слова:
поезд метро, дисковый тормоз, противоюзное устройство, тормозной путь, скорость, частота вращения, коэффициент сцепления колеса с рельсомАнотація
Наведені результати дослідження гальмівної ефективності поїзда метро при спрацьовуванні протиюзового пристрою. Показано, що гальмівні шляхи поїзда метро при екстреному пневматичному гальмуванні на площадці у разі спрацьовування протиюзового пристрою більше, ніж при без’юзовому гальмуванні. Перевищення тим більше, чим вища швидкість на початку гальмування і варіюється в межах від 0,58 % для швидкості 40 км/год до 10,42 % для швидкості 90 км/год.
Посилання
Степанов, М.Н. Статистические методы обработки результатов механических испытаний [Текст]: справочник / М.Н. Степанов. – М.: Машиностроение, 1985.
Львовский, Э.Н. Статистические методы построения эмпирических формул [Текст] / Э.Н. Львовский. – М.: Высш. шк., 1988.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 А. М. Сафронов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.