МОЖЛИВОСТІ ЗНИЖЕННЯ ЗНОСУ ГРЕБЕНЯ ДЛЯ НОВОЇ КОНСТРУКТИВНОЇ СХЕМИ КОЛЕСА
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.139.2013.87186Ключові слова:
колесо, гребінь, рейка, незалежне обертання, прослизання, знос, втрати енергії, потужність тертя, опір рухуАнотація
Розглянуті особливості кінематики руху по рейці колеса перспективної конструктивної схеми, що дозволяє гребеню повертатися щодо колеса навколо їх загальної осі. Показана можливість істотного зниження прослизань гребеня колеса по рейці та потужності сил тертя в гребеневому контакті такого колеса з рейкою в порівнянні з традиційним.
Посилання
Ткаченко, В.П. Кинематическое сопротивление движению рельсовых экипажей [Текст] / В.П. Ткаченко. – Луганск: Изд-во ВУГУ, 1996. – 200 с.
Эффективность лубрикации рельсов [Текст] // Железные дороги мира. – 2011. – № 1. – С. 65-68.
Маслиев, В.Г. Динамика локомотивов с устройствами, уменьшающими износ бандажей колес [Текст] / В.Г. Маслиев. – Харьков: НТУ «ХПИ», 2008. – 288 с.
Михайлов, Е.В. Пути снижения износа гребней колес рельсовых экипажей [Текст] / Е.В. Михайлов, В.А. Слащев, С.А. Семенов // Вестник ВНУ им. В. Даля. – 2012. – № 5 (176), (Ч. 1). – С. 61-67.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Є. В. Михайлов, М. Д. Солодовнік, С. О. Семенов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.