ДО ПИТАННЯ ОПТИМІЗАЦІЇ КОНСТРУКЦІЇ БУКСОВИХ ВУЗЛІВ РУХОМОГО СКЛАДУ

Автор(и)

  • Ігор Ернстович Мартинов Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Альона Володимирівна Труфанова Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Валерій Леонідович Мельничук Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Маріанна Володимирівна Христан Український державний університет залізничного транспорту, Україна
  • Костянтин Олександрович Кобзар Український державний університет залізничного транспорту, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.141.2013.93294

Ключові слова:

касетний підшипник, температура нагріву букс, надійність, безпека руху

Анотація

У результаті проведеного морфологічного аналізу зроблено висновок, що в сукупності всіх значень варіантів конструкцій буксових вузлів найбільш перспективною є конструктивна схема буксового вузла з дворядними конічними підшипниками (TBU). Використання підшипників TBU з вбудованими датчиками дасть змогу значно збільшити надійність роботи рухомого складу.

Посилання

Экгольм, К.Ф. Вагонные буксы с роликовыми подшипниками [Текст] / К.Ф. Экгольм, В.Ф. Девятков. – М.: Трансжелдориздат, 1953. – 240 с.

Мартынов, И.Э. Буксовые узлы отечественных вагонов: история и перспективы [Текст] / И.Э. Мартынов // Залізнич. транспорт України. – 2002. – № 6. – С. 34-37.

Мартынов, И.Э. Анализ опыта эксплуатации цилиндрических роликоподшипников букс грузовых вагонов [Текст] / И.Э. Мартынов // Вісник Східноукраїнського державного університету. – Луганськ, 2000. – № 5 (27) – С. 157-159.

Пути повышения безопасности движения в вагонном хозяйстве [Текст] / А.Ф. Гаврилюк, Н.Е. Вещева, И.Э. Мартынов [и др.] // Восточно-украинский журнал передовых технологий. – 2003. – № 5. – С. 30-32.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-10-29

Номер

Розділ

Рухомий склад та спеціальна техніка залізничного транспорту. Вагони