ПОКРАЩЕННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОКАЗНИКІВ ТЕПЛОВОЗІВ 2ТЕ10
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.141.2013.93318Ключові слова:
тепловоз, модернізація, ремоторизація, паливо, олива, експлуатація, ремонтАнотація
У наведеній статті розглянуто різні варіанти модернізації тепловозів 2ТЕ10 та надана пропозиція ремоторизації застарілих та зношених двигунів на сучасні з кращими економічними та екологічними показниками
Посилання
Филонов, С.П. Тепловози 2ТЭ10М, 3ТЭ10М. Устройство и работа [Текст] / С.П. Филонов, А.Е. Зиборов, В.В. Ренкунас [и др.]. – М.: Транспорт, 1986. – 288 с.
Мовчан, А. Опыт проведения модернизации тепловозов серии М62, 2М62У на UAB VILNIAS LOKOVJNYVU REMONTO DAPAS [Текст] / А. Мовчан, Ф. Винклер // Локомотив-информ. – 2007. - №11. – С. 36-42.
Павлюченко, С.Н. Модернизация ТПС как выгодная инвестиция [Текст] /С.Н. Павлюченко // Локомотив-информ. – 2007. – №9. – С.8-10.
Руководство по эксплуатации и обслуживанию дизель-генератора 1А-9ДГ исполнение 3 (1А-9ДГ.62РЭ) [Текст].
Положення про планово-попереджувальну систему ремонту і технічного обґрунтування тягового рухомого складу [Текст]: Наказ Укрзалізниці №093-ЦЗ від 30.06.2010 р.
Замена дизель-генератора 10Д100 на дизель-генератор 1А-9ДГ исп.3 ТУ24.06.374-96. Оборудование тепловоза системой регулирования мощности дизель-генератора типа УСТА по ТУ 24.04-14-018-95 [Текст].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Сергій Григорович Жалкін, Артур Сергійович Тупиця
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.