МЕТОДИ ПІСЛЯРЕМОНТНИХ ВИПРОБУВАНЬ ТА МОНІТОРИНГУ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ТЯГОВИХ ДВИГУНІВ ЕЛЕКТРОВОЗІВ

Автор(и)

  • Денис Сергійович Жалкін Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine
  • Олександр Михайлович Тимченко Український державний університет залізничного транспорту, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18664/1994-7852.141.2013.93366

Ключові слова:

тяговий двигун, технічний стан, випробування, нагрів, діагностування, контроль, параметри, температура

Анотація

У наведеній статті проведено статистичний аналіз відмов тягових електродвигунів електровозів. Запропоновано систему заходів та обладнання для контролю теплового стану, що створює умови організації ремонту за фактичним технічним станом.

 

Посилання

Сінчук, О.М. До проблеми побудови комплексної, безперервної системи діагностики тягових електричних машин рухомого складу [Текст] /О.М. Сінчук, Д.Л. Сушко // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. – Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2003. - № 9(67). – С. 25-28.

Бабанін, О.Б. Вібромоніторинг підшипників тягових електричних машин при капітальному ремонті [Текст] / О.Б. Бабанін, В.В. Артеменко// Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2003. - № 4. - С. 9-12.

Правила ремонту електричних машин електровозів і електропоїздів ЦТ-0063 [Текст] /Укрзалізниця. – К., 2003. – 323 с.

Данилевський, В.І. Автоматизований випробувальний комплекс тягових електричних машин залізничного рухомого складу на статичних перетворювачах [Текст] / В.І. Данилевський // Локомотив-информ. – 2009. - № 8. – С. 10-11.

Трубицин, Н.В. Беспроводные технологии измерений для диагностирования узлов локомотива [Текст] /Н.В. Трубицин, О.М. Телегин, В.Ю. Тэттэр // Локомотив-информ. – 2009. - № 6. – С. 28-31

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-10-29

Номер

Розділ

Рухомий склад та спеціальна техніка залізничного транспорту. Локомотиви