МОДЕЛЮВАННЯ НАДІЙНОСТІ ЛОКОМОТИВІВ ЗА КРИТЕРІЄМ ОПТИМАЛЬНОГО ПРИБУТКУ ВІД ЇХ ВИКОРИСТАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18664/1994-7852.135.2013.107524Ключові слова:
локомотив, прибуток, експлуатація, інтенсивність відмов, моделювання надійностіАнотація
Визначено підходи, що базуються на використанні математичних методів, які дозволяють моделювати зміну надійності локомотивів за критерієм оптимального добутку.Посилання
Вентцель, Е.С. Теория вероятности [Текст] / Е.С. Вентцель. – М.: Наука, 1969. – 576 с.
Гнеденко, Б.В. Математические методы в теории надежности [Текст] / Б.В. Гнеденко, Ю.К. Беляев, А.Д. Соловьёв. – М.: Наука, 1965. – 524 с.
Половко, А.М. Основы теории надежности [Текст] / А.М. Половко, С.В. Гуров. – 2-е изд., перераб. и доп. – С.Пб.: БХВ – Петербург, 2006. – 704 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-04-23
Номер
Розділ
Рухомий склад та спеціальна техніка залізничного транспорту. Локомотиви
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 О. В. Рибаков, О. С. Крашенінін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.